Benim hikayem


Tanışalım... Ben kimim? Neden paraya bu kadar kafayı taktım? Neler yaparım? Hayat görüşüm

Ben kimim?

18 yaşında, yazılımla uğraşan, bilişim üzerinde bir liseyi bitirmiş ve yazılım mühendisliğine hazırlanan biriyim. Bu yazı kendim hakkında bilgi verdiğim ilk ve son yazı olacak. O yüzden aklıma gelebilecek her şeyi yazmaya çalışayım. Tahmin edebileceğiniz gibi paraya, kodlamaya, kimya-fizik-matematik bilimlerinin dersle ilgili olmayan bütün alanlarına ilgi duyarım.

Neden paraya bu kadar kafayı taktım?

İsterseniz hırs, isterseniz aptalca bir heves deyin... Breaking bad'i 1-2 hafta önce ikinci kez bitirdim. İlk bitirdiğimde de olduğu gibi yine düşündüm o kadar param olsa ne yapardım diye... Aklıma tek bir şey bile gelmedi... Bu yüzden ben de deneyip görmeye karar verdim. Bunun için her türlü şeyi denemeye hazırım. Şu sıralar iddaa'ya sardım. Bir öğrenci için gerçekten büyük paralar kaybettim. 3 yılda yaklaşık 300-400 tl kaybedip, toplasan en fazla 60 tl kazanmışımdır. İddaa dışında, blackjack'te kart saymayı bile araştırdım, kullanmayacağımı bildiğim halde..

Nerede yaşarım?

Dediğim gibi, fakir değilim, sadece çok zengin olmak istiyorum - bu arada şunu söylemeliyim : hedefim 1-2 milyon tl gibi küçük rakamlar değil, dünyanın en zenginleri listesine girmek, abartı olmayacaksa birinci olarak girmek istiyorum. - ama şu anlık hedefim küçük para desteleri. sağa sola 200'lük banknotlar saklamak.


Neler yaparım?

Şu an üniversiteye hazırlanmaya çalışıyorum, aslında matematiği seven birisiyim ama sadece bildiğim soruları çözmekten zevk alıyorum ve malesef matematikte bildiğim şey çok az.. Geçen yıl üniversite sınava hiç çalışmamıştım, bu yıl bir çılgınlık yapıp yine çalışmıyorum. Okula giderken yazılılara vs. de hiç çalışmazdım. Sanırım bu huyu 6. sınıfta edindim.

Hayat görüşüm.

Başta şunu söylemeliyim, Türk'üm ve Türkçüyüm. Atatürk'ü savunup Osmanlı'ya söven, yada padişahlık geri gelsin deyip Atatürk'e söven beyinsizlerden değilim. Kök Türk'lerden günümüz Türk'lerine kadar, Türk olan herşeyin yanındayım.


Eh... Ben aşağı yukarı bu kadarım. Bundan sonraki gönderilerim para kazanma fikirlerim, teorilerim ve deneyimlerim hakkında olacak.





Happy Rotter

Biraz yıkıldım ama toparlanıcam

0 yorum: