İddaa kazandıran sistemler : Martingale Sistemi Nedir?



Yeni bir yazı dizisi olarak iddaanın kazandıran sistemlerini paylaşmaya karar verdim. Bu yazıda martingale sistemini anladığım kadarıyla, basitleştirerek anlatacağım.
Martingale sistemi iddaa'da minimum bahis miktarı 3 tl olmadan önce, 2tl'ye göre tasarlanmış haldeydi. Bunu şu şekilde basitçe açıklayabilirim.

Yapacağınız kuponların oranları her zaman sabit, ve 3 civarı diyelim (burada oranı 3 alacağız.)
Başlangıç için tabii ki 3 tl ile iddaa oynamaya başlayacaksınız.

Kupon SayısıOynanacak MisliKazançNet Kazanç
1. Kupon396
2. Kupon92715
3. Kupon278142
4. Kupon81243123
5. Kupon243729366
6. Kupon7292.1871.095
Hazırladığım tabloda gördüğünüz kupon sayısı sizin kaybetmeden kazanmanız için yapmanız gereken kupon sayısıdır. Tabloda da görebileceğiniz gibi zarar etmeden kazanmak için bu sisteme başlarken kasanızın 1,092 tl olması lazım. Yine tablodaki oynanacak misli bölümü 3 oranlı her kuponunuza oynamanız gereken bahis miktarını sırasıyla belirtiyor. Kazanç bölümünde ise o kupon tutarsa kazanacağınız miktar yazıyor. Net kazançta ise, o kupona ve ondan önceki (kaybettiğiniz) kuponlarda kaybettiğiniz misli tutarının çıkarılmış hali yani net kazancınız yazıyor.
Ufak bir örnek verelim.
Ben 1.092 tl kasa ile ilk gün 3 oranlı bir kupon yaptım. Martingale sistemine oynayarak kuponuma 3 tl misli koydum. Şanssızlık işte, kaybettim. İkinci kuponuma, hem önceki kaybımı kapatmak hem de kazancımı arttırmak için 9 tl koydum. Ve yine kaybettim. Aynısı 3, 4 ve 5. kuponda da oldu. Umudumu kaybetmedim ve altıncı kuponda 729 tl misli oynayarak 2.187 tl kazandım. Bu durumda daha önceki 5 kupondan kaybettiğim toplam 363 tl'nin ve bu kupona yatırdığım 729 tl'nin zararını kapatmakla kalmadım, üstüne de 1.095 tl kazanmış oldum! O zaman 1.095 tl'yi cebime atıp kalan 1.092 tl ile yeniden martingale sistemi oynamaya dönebilirim!
Sizin de gördüğünüz gibi bu örnek gerçekten uçuk bir örnekti. 3 oranlı bir kuponun 5 kez üst üste tutmaması sizin de tahmin edebileceğiniz gibi imkansıza yakın bir olaydır. Bu arada kuponlarınıza 3-4 taneden fazla maç eklememek, ve akıllıca oynamak gibi detayları vermeye gerek bile duymuyorum. Özetle martingale sistemi işte böyle çalışıyor. Sabır ve başlangıç için 1.092 tl'lik ufak bir kasa gerektiriyor. Bir sonraki iddaa kazandıran sistemler yazımı yarın paylaşmayı düşünüyorum.

Happy Rotter

Biraz yıkıldım ama toparlanıcam

0 yorum: