İddaa Hakkında ve Kazanma Yöntemleri - Altın Kurallarım


Bahsettigim kolay para kazanma yöntemlerinden açık ara en hızlısı iddaa. Facebook'ta tahminlerini hiçbir ücret istemeden önceden paylasıp, sonradan gizlemeyen 1-2 kisi buldum. Bu gün son kez onların maçlarını deneyecegim. Daha önce bu kisilerin 2 maçına oynamıstım ama onlar biraz riskliydi, tutmamıstı. Bu sefer elimde kalan son 4 tl ile birseyler yapmaya çalısacagım. Bu da tutmazsa kendi yöntemimi deneyecegim. İddaa'da kazanmak için kendime bazı kurallar koydum, henüz uygulamaya geçmedim ama elime biraz fazla para geçerse kesinlikle denemeyi düsünüyorum. Fazla para dedigim 20-50 tl arası bir sey iste... Ögrenciyim lan ben. Ama hırslı bir ögrenci, zengin olmayı kafasına takmıs bir ögrenci. Bu konuda her seyi ögrenmeye hazır bir ögrenci. Belki sizin de isinize yarar, belki ekleyeceginiz bir sey olur, kendi kurallarımı paylasayım...

Altın İddaa Kurallarım


Asla 4'ten fazla maç ekleme : Ne kadar fazla maç, o kadar yüksek yatma ihtimali. Hatta mbs 1 olan maçlar (tek maça tahmin yapılabilen) candır.
Az oran, çok bahis : Burada anlatmak istedigim; 1'e 1000 veren kuponlara 3 tl koyarsan, 3tl'ni harcamanın en kerizce yoludur bence.
ASLA baskalarının tahminine oynama : Kimsenin kimseye bedava maç vermeyecegini, parayla satanların bile yanlıs maçlar verdigini bilecek kadar denedim. Kendi tahminlerine oynarsan en azından yattıgı zaman kendine söversin, hatalarını nerede yaptıgını bulur, tekrar yapmamaya çalısırsın.
Paranı harca : Bunu yazmama gerek var mı bilmiyorum ama para kazanmaya o kadar kafayı takanlar var ki hedefleri sadece para kazanmak, harcamak akıllarına bile gelmiyor. Bu yüzden kendime bir kural koydum, iddaa'dan kazandıgım para her 200 tl'ye ulastıgında 150 tl kendime ayırıp kalan 50'yi iddaa için ayırmaya karar verdim.
Mümkün oldugu kadar az maça oyna : Burada kural 1'i hatırlayın, ne kadar fazla maç o kadar yüksek yatma ihtimali. Oranı ne kadar düsük, tutma ihtimali ne kadar yüksek olursa olsun, sadece güvendigin maçlara oyna.
Akıllı oynarsan çok kazanırsın.

Birazdan iddaa bayisine dogru yola çıkıp asagıdaki maçların oldugu kupona 4 tl yatıracagım. Eger tutarsa, facebook'taki maç verenleri takip etmeyi bırakıp kazandıgım parayla (60tl civarı bir para ediyor.) kendi kuponlarıma oynayacagım. Eger tutmazsa, yine onları takip etmeyi bırakıp yavas yavas para biriktirip kendi maçlarıma oynamaya baslayacagım. Ne de olsa iddaa'da çok paran varsa çok para kazanırsın, az paran varsa hepsini kaybedersin. Bundan sonra para kazanma yöntemleri tabii ki devam edecek, günde en az 1 yazı girmeyi düsünüyorum. Zamanı belli olmaz, gecenin 1'inde de olabilir sabahın 6'sında da. Bu aralar iddaa agırlıklı olacak, ilerleyen zamanlarda da sans bizi nereye götürürse...



Oynayacagım maçlar :

★ Saat : 21:30
★ Kod : 101
★ Maç : Nice - Montpellier
★ Half Time / Full Time-[ 1 / 1 ]
★ Oran : 3.60

★ Saat : 20:30
★ Kod : 170
★ Maç : Botosani - Concordia Chiajna
★ Half Time / Full Time-[ 1 / 1 ]
★ Oran : 4.25





Happy Rotter

Biraz yıkıldım ama toparlanıcam

0 yorum: