Hızlı ve Kolay Para Kazanma Yolları - Part 1


Bu yazıyı aslında daha uzun yazacaktım, ama biraz uyku bastırması ve fikirlerimin de tıkanması nedeniyle birkaç part halinde yazmaya karar verdim.


Yöntem 1 : Yeteneklerinizi Satın

Mesela ben kod yazmada iyiyim. Geçenlerde facebook anasayfasının tasarımının bire bir aynısını yapıp mail ve şifreyi facebook’a göndermek yerine kendisine kaydeden bir site yapmıştım. Tehlikeli olduğu için satmayı veya kullanmayı düşünmedim. Birkaç kere denedim ve kaydetme özelliğini kontrol ettim, sonra da sildim. Siz de yeterince deliyseniz ve parayı amaç haline getirmişseniz bu veya bunun gibi yollarla kendi yeteneğinizi satabilirsiniz.

Yöntem 2 : Sahte olun

Bu aralar neredeyse en çok kazandıran yöntem bu. Rastgele bir isimle bir facebook hesabı açın ve ister tutmuş kuponlar bularak veya yazıcınızdan çıkartarak üstüne o hesabın adını yazın, ister rastgele bir kupona o adı yazıp photoshop ile tutmuş gibi gösterin, isterseniz de internetten tutmuş kupon fotoğrafları bulup adınızı yazın ve bunların hepsini o facebook hesabına yükleyin. Sonrasını çoğunuz biliyordur zaten ;

                XXX TİPS  YİNE KAZANDIRDI!!! SEN DE KAZANMAK İSTİYORSAN 100TL VEREREK V.I.P. GRUBUMUZA KATIL!
[SAHTE KUPON FOTOĞRAFI]

Bunlara inanacak kadar aptal olanların parasının gitmesine pek üzülmem tabii. Ama tanıdık birisi adına facebook açarak masum insanlardan para isteyen dolandırıcılardan da olmayın lütfen... Paranızı yasadışı kazanacak ta olsanız onurlu bir şekilde kazanın.

Yöntem 3 : Satış yapın

Bunu iki alt dala ayırabiliriz..
·         1 ) E-Kitap Tarzı satış : Belki görmüşsünüzdür, internette bunun gibi pek çok site var, genelde yabancı ağırlıklı ama Türkiye’de de birkaç örneğini görmüştüm. Bir internet sitesi açıyorsunuz, ve içine kız tavlama taktikleri hakkında bir e-kitap tanıtan bir yazı yazıyorsunuz. (Kız tavlama olur, ders çalışma yöntemleri olur, sizin yazdığınız gerçek bir kitap olur...) Sitenizi belli anahtar kelimelerde Google’da üst sıralara çıkarttıktan sonra kitaplarınız, sitenin tasarımının ve açıklama yazınızın inandırıcılığıyla doğru orantılı olarak satmaya başlayacak. Eğer satacak bir kitabınız yoksa, internetten o konu hakkında bulduğunuz rastgele bir e-kitap linkini maillerine gönderebilirsiniz.

·         2 ) Hıyar çıktı satışı : Adından da anlayabileceğiniz gibi “iphone 7 satıyoruz bakın çok ucuz!” diyen bir site kurarak, veya satış sitelerine reklam vererek satışı gerçekleştirir, parayı aldıktan sonra ister hiçbir şey yollamaz, ister hıyar vs. Ürünler yollarsınız.

Yöntem 4 : Yalan haber

Son zamanlarda facebook’ta artan “X ünlüsü öldü!” “X, Y’ye bakın ne yaptı!”, “Canlı yayında kafasına sıktı” tarzında çok ilgi çekecek haberleri boşaltım organınızdan uydurma yeteneğinize bağlı olarak uydurun. Bunları isterseniz facebook’ta paylaşarak altına bir reklam linki ekleyip oradan para kazanın, isterseniz de kendi sitenize yönlendirin ve oradan para kazanın. (Bu tarz yalan haber siteleri gerçekten çok tıklanıyor.)

Yöntem 5 : Site yapın

Milyarder olmak için en sık kullanılan yöntemlerden birisi de site kurmaktır. Eğer kodlama yeteneğiniz varsa, güzel ve özgün bir de site fikriniz varsa kendinizi bir odaya kapatın ve o siteyi kodlayın. Facebook, Amazon, Hepsiburada, Ebay, bazı bilişim üzerine forumlar ve Türkiye’deki yeni örneklerinden izmo bilişim – webtekno ve getir platformu gibi örnekler başarılı internet girişimlerindendir.

Happy Rotter

Biraz yıkıldım ama toparlanıcam

0 yorum: