Varsınız lan galiba


Ben bu blog'u 2 gün önce açtım, dün de açmış olabilirim hatırlamıyorum. Dün baktığımda günlük ziyaretçi sayısı 30'du... Google botları falandır dedim fazla sevinmedim, ama bu gün girdiğimde günlük 63 görüntüleme sayısına ulaştığını gördüm. O yüzden bir yazı yazayım dedim.



Teşekkürler

Blogumu okuyan, en azından giren herkese teşekkür ederim. Bunları boşuna yazmadığımı bilmek güzel. Özellikle daha 2 gün olmuşken bu kadar tıklanması gerçekten mutlu etti beni.

"Vay amk yazı yazdığı yerden parayı kaldırıyo ibne" diyenlere

Gördüğünüz gibi bu blogda hiçbir reklam yok, ve olmayacak ta. Yani bu blog bana yarardan çok zaman kaybı sağlıyor.

İddaaları nasıl biliyo lan bu

Bizim de kendi yöntemlerimiz var hacı ehuehuehu (bkz : İddaa Hakkında ve Kazanma Yöntemleri - Altın Kurallarım) Bu arada bu sabah verdiğim maçlardan birisi tutmadı, buna pek şaşırmadım çünkü mbs'yi tamamlayabilmek adına gündemden rastgele bir maç seçip özensiz bir tahmin yapmıştım.

Feysin falan var mı

Kendi kimliğimi gizli tutmak istiyorum ve bu yüzden fazla iletişim adresi vermemeye çalışıyorum. Sorularınızı yorum olarak veya daha özel olsun istiyorsanız parahakkinda@gmail.com adresine mail atarak sorabilirsiniz.



Bu arada bu sabah verdiğim kupondan 2 maç tuttu. Zaten üçüncü maça pek güvenmiyordum, bir kupon yapacak olsam ilk ikisini oynardım..



Happy Rotter

Biraz yıkıldım ama toparlanıcam

0 yorum: