Online Bahis ile Kaybetmeden Kazanma



Bildiğiniz gibi ben kendime iddaa oynama kuralları koymuştum, ve malesef bunlara uymadığım için aç gözlülük ederek elime geçen 60 tl kadar parayı da kaybettim.

Bu sefer daha farklı bir yöntem deneyeceğim. Dün hesaba tekrar para yatırdım ve yine başkalarının maçlarına oynayarak 3 tl'ye kadar düştüm. Ama artık bu 3 tl'yi de kaybetmeye hiç niyetim yok. Bu sefer kendime yeni kurallar koyacağım, online bahis kuralları. Ve bunlara %100 uyacağım. Şimdilik kurallarımın ilk halini yazıyorum, ileride geliştirebilir, yeni taktikler, yöntemler, kurallar ekleyebilirim.

ONLINE BAHİS KURALLARIM

  • 1) SADECE kendi tahminlerine oyna, facebook'taki bahis gruplarından çıkıyorum.
  • 2) SADECE tek maça tahmin yap.
  • 3) Oranı 1.20 üstü olduğu sürece, sadece %100 güvendiğin maçlara oyna
  • 4) Para 10 katına ulaşana kadar her seferinde bütün paranı bas.
  • 5) Para 10 katına ulaştığında parçalı kasa sistemi kullan.

Şu an hesapta bekleyen bir kuponum ve onun dışında 3tl var. Bekleyen kuponum :

Tarih ve SaatMaçMarketSeçimSonuçOran
11 Şub 2016 21:45Lazio Roma - Hellas VeronaMaç Sonucu1Beklemede1.52
14 Şub 2016 14:00Arsenal FC - Leicester CityGol Var/ Gol YokGol Var (İki Takımda Gol Atar)Beklemede1.78
11 Şub 2016 19:30FC PAOK Thessaloniki - Panionios AthensMaç Sonucu1Beklemede1.45
11 Şub 2016 20:45Basaksehir - Caykur RizesporMaç Sonucu1Beklemede1.83
 
Tarih: 11 Şub 2016 16:45:58     Türü: Kombine     Miktar: 2.00 TRY     Toplam Oran: 7.18     Kazanç: 14.36 TRY     Sonuç: Beklemede
7 oranlı bir kupona 2 tl atmıştım. Bu maçları nesine ve tutturdan en çok oynanan maçlar arasından seçmiştim. Her neyse, bunun şimdiki yazımla bir ilgisi yok.

Özet olarak : Elimdeki tüm parayı (şimdilik 3 tl) her seferinde tek maça ve en güvenilir ihtimale yatıracağım. Oranı 1.20'den yüksek olduğu sürece tabii. Çok yavaş olsa da kazanç kazançtır. Artık büyük ihtimalle günde 1 veya 2 maça oynarım, onları da sağ taraftaki anlık servetim bölümüne her oynadığımda güncel olarak yazarım.

Happy Rotter

Biraz yıkıldım ama toparlanıcam

0 yorum: