8 koydu 4 milyon aldı

Chef Turns Up To Work After Winning £4.2M On £8 Bet

Bu adam bizim yapamayacağımız iki şeyi yaptı. 8 pound'luk bir bahis oynayarak 4.2 milyon pound kazandı, ve ertesi gün işe gitti.


İrlanda'da Sean Doyle adındaki bir adam bir akşam Mars Attacks isimli oyuna 8 pound'luk bahis oynadı. Ve şirketin tarihindeki en büyük online kazancın sahibi oldu. Ama olması gerektiği gibi çıldırıp havada ters taklalar atmak yerine Sean, ertesi sabah 9'daki işine gidebilmek için yatağına gidip uyudu. O gün Sevgililer Günü'ne denk geldiği ve yılın en işlek günlerinden biri olduğu için işe gitmeyip arkadaşlarının üzerine daha fazla yük binmesine razı olmayan Doyle meslektaşlarını yalnız bırakmak istemediği için işe gittiğini söyledi.

Looks like Mr Doyle and his colleagues enjoyed a drink after the Valentine's Day shift. Credit: Paddy Power

Görünüşe göre Sean, sevgililer günü iş çıkışında arkadaşlarıyla güzel bir kutlama yapmış.

Sean şöyle söylüyor : "Sayaçta 1 milyon pound yazısını görene kadar izledim, sonra telefonumu kapattım. Bakamadım. Eve gittiğimde son miktarı görünce gözlerime inanamadım."

Cesaretini toplayıp ertesi gün telefona baktığında ise gördüğü miktar şuydu : 4.283.863,55 £ (31.823.913,60 TL)

Zengin şef, bu parayı ailesine yardımcı olmak ve kendi işini kurmak, belki de bir kafe açmak için kullanacağını söyledi.

Mr Doyle won more than four million quid playing Mars Attacks. Credit: Paddy Power

Happy Rotter

Biraz yıkıldım ama toparlanıcam

0 yorum: